Adam Hazdra

Průzkum s ANOU

Moravská firma Global Business IT uvedla na trh řešení ANAsurvey, které zjednodušuje marketingový průzkum a reflektuje trend "do-it-yourself"...
26. 3. 2012 ▪ 4 min. čtení

Služby viděné očima zákazníka

Klesá vám počet uživatelů? Rostou náklady na podpůrné služby? Hledáte způsoby nastartování růstu? Podívejme se na tipy pro lepší porozumění...
29. 2. 2012 ▪ 6 min. čtení

Design služeb na obzoru

Na poli managementu se profiluje nový obor, který se zabývá vývojem služeb z pohledu zákaznické zkušenosti. Co je design služeb, proč by vás měl...
26. 10. 2010 ▪ 8 min. čtení

Globální tygři z Indie

Indie je vnímána jako země žijící ve stínu Číny. Otázkou je, zda oprávněně. Koloniální minulost, podnikatelská dravost a počet obyvatel...
28. 8. 2009 ▪ 3 min. čtení

Sedm kroků řízení a inovací

V silně konkurenčním prostředí se kreativní přístup stává nezbytností. Kreativita ovšem k uvedení nového nápadu na trh nestačí, je nutné myslet...
19. 6. 2009 ▪ 3 min. čtení

Management Steva Jobse

Kniha, která má na přebalu ikonický profil známého podnikatele a v názvu důvěrné oslovení, to zní jako oslavná práce, že? Není to tak.
24. 2. 2009 ▪ 3 min. čtení

Mikrotrendy

Významný poradce a odborník na průzkum veřejného mínění
30. 1. 2009 ▪ 2 min. čtení

Mikrotrendy

Významný poradce a odborník na průzkum veřejného mínění Mark J. Penn publikoval nedávno pozoruhodnou knihu o tom, jak spousta nových malých...
30. 9. 2008 ▪ 2 min. čtení

Tata Nano a nespojité inovace

Tata Nano, malý indický rodinný vůz, který byl představen počátkem roku na autosalonu v Dillí, je velmi dobrou ukázkou tzv. nespojité inovace. V...
19. 9. 2008 ▪ 5 min. čtení

Koncept vůdčích uživatelů

Podstatou konceptu vůdčích uživatelů, který je dílem Erica von Hippela, profesora MIT a odborníka na řízení inovací, je různá úroveň...
18. 2. 2008 ▪ 8 min. čtení