To, že zákazníci mají čím dál větší slovo při rozhodování o budoucnosti vaší značky, je známá věc. Rozšiřování nabídky, sílící konkurence a prakticky neomezené možnosti komunikace vedou k úpornější snaze o udržení loajality ke značce. Podle výzkumu Deloitte v rámci Global Shift Report 2011 se zvyšuje počet neloajálních zákazníků, a to zejména mezi mladými, kteří rádi zkoušejí nové věci a nechápou značku jako garanta kvality a jistoty. Mezi nejméně loajální segmenty patří právě služby, jako jsou letecké společnosti a hotely (viz graf 1).

Zbývá vám ještě 90 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Všechny články v audioverzi + playlist
Máte již předplatné?
Přihlásit se