Daniela Krofiánová

Investujeme častěji

V posledních dvou letech vzrostl o patnáct procent podíl těch zadavatelů, kteří využívají reklamu v místě prodeje téměř při každé své kampani. A...
14. 12. 2011 ▪ 5 min. čtení

Investujeme častěji

V posledních dvou letech vzrostl o 15 % podíl těch zadavatelů, kteří využívají reklamu v místě prodeje téměř vždy. A investice by chtěli...
31. 10. 2011 ▪ 5 min. čtení

POP je perspektivní komunikační kanál

Nový průzkum POPAI CE, který byl realizován na jaře letošního roku, analyzoval současné postoje zadavatelů reklamy k prostředkům komunikace v...
14. 9. 2011 ▪ 4 min. čtení

Zadavatelé chtějí POP, říká průzkum

Nový průzkum POPAI CE, který byl realizován na jaře letošního roku, analyzoval současné postoje zadavatelů reklamy k prostředkům in-store...
26. 8. 2011 ▪ 4 min. čtení

Přehnané displeje v místě prodeje ruší

POPAI CE dokončila rozsáhlý výzkumný projekt POP Advertising Display Power, který se zabýval testováním vybraných podlahových stojanů a zkoumal...
22. 10. 2010 ▪ 9 min. čtení

Současné proměny nakupujících

Impuls a interaktivita patří mezi aktuální fenomény komunikace v prodejních místech. Stále více rozhodnutí se dnes provádí před regálem, přičemž...
19. 5. 2010 ▪ 4 min. čtení

Proměny nakupujících

Impuls a interaktivita patří mezi aktuální fenomény komunikace v prodejních místech. Co se o nákupním impulsu v současnosti ví a jak to souvisí...
29. 4. 2010 ▪ 6 min. čtení

Cigaretový případ

Prodej tabákového zboží je často sevřen železnou košilí spotřebitelských návyků. Vyvolat nákupní impuls je tedy náročnější než v jiných...
29. 4. 2010 ▪ 3 min. čtení

Stojí stojany za to?

Prodejní místo v dnešní době plní funkci významného komunikačního média nejblíže k zákazníkovi a prostřednictvím optimálních nástrojů zásadně...
12. 3. 2010 ▪ 4 min. čtení

V čem vázne digital signage?

Jaké jsou příležitosti pro další rozvoj digital signage a co tomu brání? Analýza definuje příčiny případné nespokojenosti zadavatelů do...
19. 11. 2009 ▪ 4 min. čtení

Jak probíhá nový výzkum POP stojanů

Nový projekt POPAI CE "POP Advertising Display Power" je svým rozsahem i zaměřením ojedinělým průzkumem v oboru in-store komunikace a znamená...
19. 10. 2009 ▪ 2 min. čtení

Digital signage: Jak to vidí POPAI

Digitálním komunikačním prostředkům nejen v místě prodeje je globálně předpovídána slibná budoucnost, a to i navzdory současnému nepříznivému...
16. 10. 2009 ▪ 8 min. čtení

Digital signage: Jak to vidí POPAI

Digitálním komunikačním prostředkům nejen v místě prodeje je globálně předpovídána slibná budoucnost, a to i navzdory současnému nepříznivému...
27. 8. 2009 ▪ 8 min. čtení

Nový systém značení světelných reklam

Světelná reklama a další světelné komunikační nástroje jsou významnou součástí oboru marketingu v retailu. Proto patří projekty v oblasti...
23. 4. 2009 ▪ 2 min. čtení

Digitální komunikace nabírá na síle

Digitální komunikační prostředky v prodejních místech patří ke světovým trendům současného oboru in-store komunikace. Asociace POPAI CE...
23. 4. 2009 ▪ 2 min. čtení

Efektivita digital signage

Společnost POS Media Czech Republic testovala ve spolupráci s výzkumnou agenturou Ipsos Tambor a řetězcem Tesco Stores ČR digitální in-store...
5. 3. 2009 ▪ 3 min. čtení

Jak na digitální obrazovky v in-storu?

Společnost POS Media Czech Republic testovala ve spolupráci s průzkumovou agenturou Ipsos Tambor a řetězcem Tesco Stores ČR digitální in-store...
17. 2. 2009 ▪ 4 min. čtení