Investujeme častěji V posledních dvou letech vzrostl o patnáct procent podíl těch zadavatelů, kteří využívají reklamu v místě prodeje téměř při každé své kampani. A... 14. 12. 2011 ▪ 5 min. čtení
Investujeme častěji V posledních dvou letech vzrostl o 15 % podíl těch zadavatelů, kteří využívají reklamu v místě prodeje téměř vždy. A investice by chtěli... 31. 10. 2011 ▪ 5 min. čtení
POP je perspektivní komunikační kanál Nový průzkum POPAI CE, který byl realizován na jaře letošního roku, analyzoval současné postoje zadavatelů reklamy k prostředkům komunikace v... 14. 9. 2011 ▪ 4 min. čtení
Zadavatelé chtějí POP, říká průzkum Nový průzkum POPAI CE, který byl realizován na jaře letošního roku, analyzoval současné postoje zadavatelů reklamy k prostředkům in-store... 26. 8. 2011 ▪ 4 min. čtení
Zajímavé výsledky měření digitálního in-store Jaký potenciál nakupujících můžeme oslovit digitální reklamou v in-store? To zjišťoval výzkum POPAI CE, POS Media ČR a společnosti 7Marsyas... 26. 4. 2011 ▪ 5 min. čtení
Přehnané displeje v místě prodeje ruší POPAI CE dokončila rozsáhlý výzkumný projekt POP Advertising Display Power, který se zabýval testováním vybraných podlahových stojanů a zkoumal... 22. 10. 2010 ▪ 9 min. čtení
Pro další rozvoj digital signage v České republice je třeba více informací a zkušeností Digital signage je stále pro mnoho zadavatelů u nás novým médiem a často i chybí informace o tom, jak lze optimálně tyto komunikační prostředky... 30. 6. 2010 ▪ 2 min. čtení
Současné proměny nakupujících Impuls a interaktivita patří mezi aktuální fenomény komunikace v prodejních místech. Stále více rozhodnutí se dnes provádí před regálem, přičemž... 19. 5. 2010 ▪ 4 min. čtení
Proměny nakupujících Impuls a interaktivita patří mezi aktuální fenomény komunikace v prodejních místech. Co se o nákupním impulsu v současnosti ví a jak to souvisí... 29. 4. 2010 ▪ 6 min. čtení
Cigaretový případ Prodej tabákového zboží je často sevřen železnou košilí spotřebitelských návyků. Vyvolat nákupní impuls je tedy náročnější než v jiných... 29. 4. 2010 ▪ 3 min. čtení
Stojí stojany za to? Prodejní místo v dnešní době plní funkci významného komunikačního média nejblíže k zákazníkovi a prostřednictvím optimálních nástrojů zásadně... 12. 3. 2010 ▪ 4 min. čtení
V čem vázne digital signage? Jaké jsou příležitosti pro další rozvoj digital signage a co tomu brání? Analýza definuje příčiny případné nespokojenosti zadavatelů do... 19. 11. 2009 ▪ 4 min. čtení
Jak probíhá nový výzkum POP stojanů Nový projekt POPAI CE "POP Advertising Display Power" je svým rozsahem i zaměřením ojedinělým průzkumem v oboru in-store komunikace a znamená... 19. 10. 2009 ▪ 2 min. čtení
Digital signage: Jak to vidí POPAI Digitálním komunikačním prostředkům nejen v místě prodeje je globálně předpovídána slibná budoucnost, a to i navzdory současnému nepříznivému... 16. 10. 2009 ▪ 8 min. čtení
Digital signage: Jak to vidí POPAI Digitálním komunikačním prostředkům nejen v místě prodeje je globálně předpovídána slibná budoucnost, a to i navzdory současnému nepříznivému... 27. 8. 2009 ▪ 8 min. čtení
Nový systém značení světelných reklam Světelná reklama a další světelné komunikační nástroje jsou významnou součástí oboru marketingu v retailu. Proto patří projekty v oblasti... 23. 4. 2009 ▪ 2 min. čtení
Digitální komunikace nabírá na síle Digitální komunikační prostředky v prodejních místech patří ke světovým trendům současného oboru in-store komunikace. Asociace POPAI CE... 23. 4. 2009 ▪ 2 min. čtení
Nový systém pro jednotné značení světelných reklam Světelná reklama a další komunikační nástroje využívající světlo jsou významnou součástí oboru retailového marketingu, a proto projekty v této... 5. 3. 2009 ▪ 2 min. čtení
Efektivita digital signage Společnost POS Media Czech Republic testovala ve spolupráci s výzkumnou agenturou Ipsos Tambor a řetězcem Tesco Stores ČR digitální in-store... 5. 3. 2009 ▪ 3 min. čtení
Jak na digitální obrazovky v in-storu? Společnost POS Media Czech Republic testovala ve spolupráci s průzkumovou agenturou Ipsos Tambor a řetězcem Tesco Stores ČR digitální in-store... 17. 2. 2009 ▪ 4 min. čtení