Direct mail jako efektivní klasika Spolu s propadem poptávky začaly společnosti včetně hotelů v roce 2009 revidovat také své marketingové aktivity. Hlavním měřítkem se stala... 20. 10. 2010 ▪ 3 min. čtení
Jak "briefovat" komunikační agenturu S tím, jak se prolínají média a marketingové nástroje využívané při komunikaci se zákazníky, neutichají diskuse o modelech fungování agentur -... 1. 2. 2010 ▪ 5 min. čtení
Chytrý e-mailový marketing Stejně jako v ostatních odvětvích, i v cestovním ruchu, v lázeňství a hotelnictví je e-mail vhodným kanálem pro komunikaci se stávajícími i... 30. 3. 2009 ▪ 3 min. čtení
Generace X: vystresovaná, idealistická pragmatická Jedna z nejzajímavějších generací dneška. Finančně. Marketingově. Takřka ze všech pohledů. Jedná se o tzv. Generaci X, tedy ročníky 1967-1977.... 23. 2. 2009 ▪ 6 min. čtení
Největší zábavní průmysl na světě Hráči počítačových her už dávno nejsou jen děti. Celé úplně, nebo alespoň částečně profesionální týmy se utkávají on-line i tváří v tvář na... 28. 11. 2008 ▪ 5 min. čtení
Mezinárodní stínování: nekonvenční forma rozvoje Frontální výuka od lektora, který nezná firmu ani její okolní prostředí. Takto většinou vypadá představa o firemním vzdělávání. Samozřejmě, i... 21. 7. 2008 ▪ 8 min. čtení
Čím já ho jen odměním? Čím zákazníka v rámci pořádání spotřebitelských soutěží odměnit? Agenturní síť Proximity Worldwide předpokládá, že v budoucnu vzroste důležitost... 27. 6. 2008 ▪ 4 min. čtení
Orgány, nebo peníze Kristián Hloušek Tuto neobvyklou až riskantní myšlenku využila agentura AIM Proximity v kampani "Body Parts" pro Bank of New Zealand při... 28. 4. 2008 ▪ 4 min. čtení
Web 2.0: mýty vs. realita Zatímco někteří označení Web 2.0 milují, jiní je nenávidí. Co je však zřejmé - web se vyvíjí a už dlouho není jen statickým médiem. Jak na nové... 25. 2. 2008 ▪ 7 min. čtení