Kristián Hloušek

Direct mail jako efektivní klasika

Spolu s propadem poptávky začaly společnosti včetně hotelů v roce 2009 revidovat také své marketingové aktivity. Hlavním měřítkem se stala...
20. 10. 2010 ▪ 3 min. čtení

Jak "briefovat" komunikační agenturu

S tím, jak se prolínají média a marketingové nástroje využívané při komunikaci se zákazníky, neutichají diskuse o modelech fungování agentur -...
1. 2. 2010 ▪ 5 min. čtení

Chytrý e-mailový marketing

Stejně jako v ostatních odvětvích, i v cestovním ruchu, v lázeňství a hotelnictví je e-mail vhodným kanálem pro komunikaci se stávajícími i...
30. 3. 2009 ▪ 3 min. čtení

Největší zábavní průmysl na světě

Hráči počítačových her už dávno nejsou jen děti. Celé úplně, nebo alespoň částečně profesionální týmy se utkávají on-line i tváří v tvář na...
28. 11. 2008 ▪ 5 min. čtení

Čím já ho jen odměním?

Čím zákazníka v rámci pořádání spotřebitelských soutěží odměnit? Agenturní síť Proximity Worldwide předpokládá, že v budoucnu vzroste důležitost...
27. 6. 2008 ▪ 4 min. čtení

Orgány, nebo peníze

Kristián Hloušek Tuto neobvyklou až riskantní myšlenku využila agentura AIM Proximity v kampani "Body Parts" pro Bank of New Zealand při...
28. 4. 2008 ▪ 4 min. čtení

Web 2.0: mýty vs. realita

Zatímco někteří označení Web 2.0 milují, jiní je nenávidí. Co je však zřejmé - web se vyvíjí a už dlouho není jen statickým médiem. Jak na nové...
25. 2. 2008 ▪ 7 min. čtení