Úskalí náboru a motivace pracovníků v callcentrech Každá větší firma má callcentrum pro své zákazníky, někdy stačí pár pracovníků v kanceláři, někdy je třeba stovky vysoce trénovaných lidí. Jak... 29. 7. 2011 ▪ 4 min. čtení
Kratší úvazky: šance pro absolventy Praxe, praxe, praxe - toto slovo uzavírá velkému množství absolventů možnost postupu do výběrového řízení, a oni tak často marně hledají v... 30. 3. 2010 ▪ 6 min. čtení
T-Mobile: nikoli mobilní, ale integrovaný operátor Telekomunikace jsou bezesporu jedním z nejmasovějších a nejdynamičtějších oborů vůbec. V Česku má mobil každý, od šestiletých dětí k seniorům,... 8. 12. 2009 ▪ 4 min. čtení
Recyklace mobilů interaktivně T-Mobile loni uspořádal vzdělávací roadshow k tématu recyklace mobilních telefonů s výhradně PR podporou. Nechal lidi mobil rozebrat nebo... 30. 4. 2009 ▪ 2 min. čtení
Agentury v aukci Před 5 lety se naše firma stala slavnou, neboť ve finále tendru na PR agenturu nutila uchazeče do elektronické aukce, jakéhosi typu holandské... 30. 9. 2008 ▪ 3 min. čtení
Hrušky a jablka aneb Není nad šikovný výzkum To, že zdání někdy klame, vysvětluje Martina Kemrová, senior manažerka firemní komunikace T-Mobilu, která komentuje zveřejněný výzkum... 28. 4. 2008 ▪ 4 min. čtení
Líné kůže aneb Jak zapojit veřejnost do eventů Byla mi nabídnuta možnost zamyslet se nad tím, jak zapojit veřejnost do nejrůznějších akcí. Téma je to zajímavé, osobně tuto formu komunikace... 24. 4. 2008 ▪ 6 min. čtení
Nesplnitelná očekávání aneb tradované PR mýty Největším zdrojem stresu pro "píáristu" - tedy pracovníka odpovědného za public relations (PR) - zdaleka nejsou novináři, ale nerealistická... 10. 1. 2008 ▪ 4 min. čtení
Nové formy media relations Pokud pracujete v PR a máte na starosti vztahy s novináři, dáte mi patrně za pravdu, že největší problém není napsat chytlavou tiskovou zprávu... 21. 12. 2006 ▪ 6 min. čtení
Agentura si s klientem musí "sednout" Manažerka externí komunikace T-Mobile radí, jak připravit výběrové řízení na reklamní agenturu. 23. 2. 2005 ▪ 3 min. čtení