Miroslav Karlíček Buďme tolerantní ke stereotypům v reklamě. Vždyť v nich i žijeme Jedním z témat, které dnes hýbe reklamním světem, jsou stereotypy. Zejména vadí „stereotypní“ zobrazování žen a některých menšin.... 17. 12. 2021 ▪ 3 min. čtení
Miroslav Karlíček Marketing slev je nejpohodlnější cesta do pekla Před lety jsem byl s přáteli na výletě ve francouzském regionu Champagne. U jednoho výrobce jsme nakoupili poměrně velké množství lahví... 29. 3. 2021 ▪ 3 min. čtení
Miroslav Karlíček VŠE o... tom, kdy zmizí mouřenínek z Kofily Doba, ve které žijeme, je dobou politické korektnosti. Kampaně, jako jsou #MeToo nebo Black Lives Matter, prorazily do veřejného prostoru... 17. 12. 2020 ▪ 3 min. čtení
Češi a sociální sítě Čeští uživatelé internetu se staví k marketingovým aktivitám v prostředí sociálních sítích pozitivně, potvrdil to první lokální výzkum o... 26. 10. 2010 ▪ 2 min. čtení
Komunikační kampaně využívající strach S emocemi strachu pracuje velké množství komunikačních kampaní, a to zejména v neziskovém sektoru. Proto může být užitečné shrnout existující... 26. 3. 2007 ▪ 7 min. čtení