Jak se rodí dětské hry V lednu letošního roku vstoupila česká tiskárna Logik jako výrobce a distributor na trh dětských stolních her. Jak probíhal vývoj produktu a... 30. 4. 2012 ▪ 7 min. čtení
Jak na design na trhu impulsního nákupu Společnost Outcomm vyhrála letos v zimě tendr na tvorbu nového komunikačního konceptu baget společnosti Apetit food. Cílem projektu bylo zásadně... 29. 6. 2009 ▪ 8 min. čtení
Důležitost POP na trhu impulsivního nákupu Trh impulsivního nákupu v podobě sítí čerpacích stanic, obchodů typu take away a dalších provozoven "na cestě" patří mezi zajímavé kanály pro... 25. 6. 2008 ▪ 6 min. čtení
Důležitost POP v impulsním nákupu Úspěch v impulsním typu nákupního rozhodování významně posiluje image značky, navyšuje prodeje a asimiluje výrobek do plánovaného nákupu... 20. 6. 2008 ▪ 3 min. čtení
Interaktivní marketing v POP komunikaci Ovlivnit nákupní rozhodnutí zákazníků v místě prodeje a budovat image značky je prioritním cílem většiny POP materiálů. Zadavatelé ale začínají... 5. 3. 2008 ▪ 2 min. čtení
Kam směřuje firemní web prezentace? I nyní, kdy se internet stává jedním z nosných pilířů marketingové a obchodní strategie většiny firem, má řada obchodních řetězců velké mezery v... 24. 10. 2007 ▪ 8 min. čtení
Kam směřují digitalní POP? Více než 3/5 nákupních rozhodnutí se dějí v místě prodeje. POP materiály vytvářejí u řady kupujících hlavní impuls k nákupu a dokáží je... 22. 10. 2007 ▪ 4 min. čtení
Uplatnění SMS marketingu v B2B komunikaci I když průkopníky na poli mobilního marketingu jsou zejména rychloobrátkové společnosti a jejich komunikace s konečnými spotřebiteli, svůj... 26. 9. 2007 ▪ 6 min. čtení
Webové prohřešky největších Cesta obchodních řetězců na internet byla velmi dlouhá a složitá. I nyní, kdy se internet stává jedním z nosných pilířů marketingové a obchodní... 10. 8. 2007 ▪ 15 min. čtení
SMS objednávková aplikace Pro adresnou distribuci katalogů a dalších nosičů informací potřebných k učinění nákupního rozhodnutí může velmi dobře posloužit SMS... 11. 6. 2007 ▪ 4 min. čtení
Mobilní marketing: možnosti pro řetězce Penetrace mobilních telefonů ve skupině ekonomicky aktivního obyvatelstva dosahuje téměř sta procent. Lidé nosí svůj mobil stále při sobě, aby... 17. 4. 2007 ▪ 5 min. čtení
Interaktivní komunikace = živá komunikace Rozvoj elektronických médií vytváří prostor pro uplatnění nástrojů interaktivního marketingu v rámci komunikace mezi společnostmi a jejich... 26. 3. 2007 ▪ 4 min. čtení