Patrik Janda

Reprodukce vedoucích pracovníků

V polovině 90. let u nás začali citelně chybět vedoucí pracovníci. Jak hledat a vychovat nové vedoucí pracovníky? Kdo převezme organizaci po...
13. 1. 2005 ▪ 5 min. čtení

Jak si vychovat nástupce?

V polovině 90. let minulého století začali citelně chybět vedoucí pracovníci. Kdo převezme organizaci po vyčerpaném zakladateli? Jak se bude...
7. 10. 2004 ▪ 9 min. čtení

Interní firemní komunikace

Výraz komunikace bývá často chápán jako "schopnost domluvit se". Je to oblast, kterou by manažeři v ideálním případě neměli řešit. Co by však...
9. 9. 2004 ▪ 4 min. čtení

Motivuje nás měsíční plat?

Ovlivní výše platu výkonnost pracovníků? Existují nástroje, které jsou levnější a přitom účinnější než finanční odměny? To jsou časté otázky, na...
10. 6. 2004 ▪ 4 min. čtení

Firma, kterou budou klienti hledat

Na tom, co uděláte, než začnete provozovat svou firmu, velmi záleží Na začátku vašeho podnikání se rozhoduje, zda založíte profesionální firmu,...
24. 5. 2004 ▪ 5 min. čtení

Námitky v obchodním jednání - úvod rozhovoru

Někteří obchodníci si myslí, že když klient vysloví námitku, pak nemá zájem o nabízený produkt. Námitky jsou však cennými informacemi. Zákazník...
19. 1. 2004 ▪ 3 min. čtení

Jak získat klienty?

Motto: "Bez odvahy není slávy!" Jsou ještě nějací klienti? Není v České republice příliš velký počet finančních poradců? V jakém prostředí se...
24. 10. 2003 ▪ 6 min. čtení

První dojem aneb jak vás zákazník vnímá

Na počátku rozhovoru prodáváme sami sebe Vnímání naší osoby jako člověka, který působí důvěryhodně a profesionálně, je základem úspěchu. Kolik...
24. 9. 2003 ▪ 5 min. čtení