Reprodukce vedoucích pracovníků V polovině 90. let u nás začali citelně chybět vedoucí pracovníci. Jak hledat a vychovat nové vedoucí pracovníky? Kdo převezme organizaci po... 13. 1. 2005 ▪ 5 min. čtení
Jak si vychovat nástupce? V polovině 90. let minulého století začali citelně chybět vedoucí pracovníci. Kdo převezme organizaci po vyčerpaném zakladateli? Jak se bude... 7. 10. 2004 ▪ 9 min. čtení
Interní firemní komunikace Výraz komunikace bývá často chápán jako "schopnost domluvit se". Je to oblast, kterou by manažeři v ideálním případě neměli řešit. Co by však... 9. 9. 2004 ▪ 4 min. čtení
Motivuje nás měsíční plat? Ovlivní výše platu výkonnost pracovníků? Existují nástroje, které jsou levnější a přitom účinnější než finanční odměny? To jsou časté otázky, na... 10. 6. 2004 ▪ 4 min. čtení
Firma, kterou budou klienti hledat Na tom, co uděláte, než začnete provozovat svou firmu, velmi záleží Na začátku vašeho podnikání se rozhoduje, zda založíte profesionální firmu,... 24. 5. 2004 ▪ 5 min. čtení
Námitky v obchodním jednání - úvod rozhovoru Někteří obchodníci si myslí, že když klient vysloví námitku, pak nemá zájem o nabízený produkt. Námitky jsou však cennými informacemi. Zákazník... 19. 1. 2004 ▪ 3 min. čtení
Jak získat klienty? Motto: "Bez odvahy není slávy!" Jsou ještě nějací klienti? Není v České republice příliš velký počet finančních poradců? V jakém prostředí se... 24. 10. 2003 ▪ 6 min. čtení
První dojem aneb jak vás zákazník vnímá (2.) Na počátku rozhovoru prodáváme sami sebe Obraz, který si o vás vytvoří klient, než můžete prokázat své odborné a lidské přednosti, je tvořen... 24. 10. 2003 ▪ 4 min. čtení
První dojem aneb jak vás zákazník vnímá Na počátku rozhovoru prodáváme sami sebe Vnímání naší osoby jako člověka, který působí důvěryhodně a profesionálně, je základem úspěchu. Kolik... 24. 9. 2003 ▪ 5 min. čtení