Pozvánka MPO: příliv nových investičních projektů do ČR za rok 2010 Ministerstvo průmyslu a obchodu a agentura CzechInvest v úterý 8. března zveřejní výsledky přílivu nových investičních projektů do České... 7. 3. 2011 ▪ 1 min. čtení
Venkovní reklama vzbuzuje rozruch Od listopadu byl Jaroslav Zajicek, ředitel marketingu společnosti Ströer, evropské trojky v oblasti OOH reklamy, na cestách mezi New Yorkem, Abu... 5. 3. 2008 ▪ 9 min. čtení
Pavel Vlček: Dělá Dalík pro sociální demokraty? Mediální obraz Mirka Topolánka připomíná neotesaného solitéra, který si s dopady svého jednání moc hlavu neláme. Když se na všechny ty kauzy... 29. 11. 2007 ▪ 3 min. čtení
Češi nevědí, že Intersport je řetězec Marketingovou strategii svého řetězce pro český trh a svůj scénář vývoje v segmentu specializovaného maloobchodu se sportovními potřebami... 12. 11. 2007 ▪ 5 min. čtení
Nový životní styl mění dehydratované zboží Kategorii dehydratovaných produktů ženou nahoru polévky a základy jídel. Efektivní je in-store komunikace a televize. "Právě segment ,zapékání',... 12. 11. 2007 ▪ 8 min. čtení
Vyplatí se zábavnímu parku televize? "DinoPark" měl televizní reklamu v celoplošné televizi. Proč šel mimo lokální komunikaci? 15. 10. 2007 ▪ 2 min. čtení
GE Money Auto: Nás odlišuje právě komunikace "Chceme dosáhnout toho, aby o nás zákazník měl povědomí a zeptal se dealerů ,a co to GE Money Auto, to má teď nějakou kampaň, že dávají...',"... 14. 5. 2007 ▪ 6 min. čtení
Zaútočí Nivea naplno? Nivea se chystá ještě více zviditelnit, a to nejen v regálech. Jak na to půjde a dočkáme se toho i u nás? 7. 5. 2007 ▪ 2 min. čtení
Koho posiluje "živá voda" za pár korun? Balených vod s přídomky fitness, fit atd. je na trhu stále víc. Jak se produkty z tohoto segmentu dělí a na koho se zaměřují? 17. 4. 2007 ▪ 4 min. čtení
Malá auta jedou hlavně na nízkou pořizovací cenu Za reklamu malých aut vydají importéři ročně zhruba 750 mil. kč. Rozdíly ve výši výdajů jsou ale obrovské. 11. 4. 2007 ▪ 8 min. čtení
Zlatá střední cesta u malého nefunguje "Televize tvoří zhruba 95 procent našeho mediamixu," říká v rozhovoru o drobných elektrospotřebičích Zdeněk Hašek, marketingový manažer pro... 14. 3. 2007 ▪ 9 min. čtení
Kampaň Vodafonu nebyla tak efektivní... Jedna plyšová čivava probodnutá, druhá oběšená. 26. 2. 2007 ▪ 5 min. čtení
Supermarkety asi nepřežijí "Trendem je racionální nakupování ve smyslu nakupovat dobře a výhodně," říká v rozhovoru pro časopis Regal Günter Fergen, člen dozorčí rady... 14. 2. 2007 ▪ 5 min. čtení
Günter Fergen: Postavíme další Lidly a Kauflandy "Cena bude i nadále hrát při rozhodování zákazníků důležitou roli," říká Günter Fergen, člen užšího vedení maloobchodní skupiny Schwarz. 16. 2. 2007 ▪ 4 min. čtení
Günter Fergen: Postavíme další Lidly a Kauflandy Postavíme další Lidly a Kauflandy "Cena bude i nadále hrát při rozhodování zákazníků důležitou roli," říká Günter Fergen, člen užšího vedení... 7. 2. 2007 ▪ 4 min. čtení
Günter Fergen: Postavíme další Lidly a Kauflandy Postavíme další Lidly a Kauflandy "Cena bude i nadále hrát při rozhodování zákazníků důležitou roli," říká Günter Fergen, člen užšího vedení... 7. 2. 2007 ▪ 4 min. čtení
Novela měla být promyšlenější "Reklama je rychlá a někdy je potřeba jednat v řádu dnů, nebo dokonce hodin. Namístě by tedy bylo rychlé rozhodnutí, ale žaloba leží u soudu... 22. 1. 2007 ▪ 5 min. čtení
K nákupu musíte vytvořit impuls "Pro nás je prodejním kanálem každé místo, kde legálně přecházejí peníze z ruky do ruky," říká v rozhovoru o trhu žvýkaček marketingový ředitel... 4. 8. 2006 ▪ 8 min. čtení
Věrnost nade vše? Věrnostní programy patří mezi časté marketingové nástroje, jež mohou provozovatelé sítí čerpacích stanic používat. Ze získaných dat je možné... 12. 6. 2006 ▪ 2 min. čtení
Tlak řetězců je opravdu silný Na jaře se jedním z hlavních témat v maloobchodě staly jako každoročně centrální nákupy řetězců pro období "back to school", tedy potřeby do... 15. 5. 2006 ▪ 4 min. čtení