Radko Jelínek

CRM pro střední a malé firmy

S rozvojem technologií se objevují různé druhy CRM řešení, které již dávno nejsou šité na míru jen velkým korporacím. Díky tomu tvoří významnou...
21. 12. 2012 ▪ 4 min. čtení

CRM pro střední a malé firmy

S rozvojem technologií se objevují různé druhy CRM řešení, které již dávno nejsou šité na míru jen velkým korporacím. Díky tomu tvoří významnou...
17. 12. 2012 ▪ 4 min. čtení

Kdo se nestará o data, toho smete potopa

Již biblický příběh o Noemově arše ukázal, že lidé mají tendenci rizika podceňovat nebo bagatelizovat. Od té doby se v jejich přístupu moc...
11. 5. 2012 ▪ 2 min. čtení

Co si přát od CRM?

Řada lidí vnímá systém řízení vztahů se zákazníky, především jako "contact management", tzn. že si obchodníci v CRM evidují informace o...
7. 12. 2010 ▪ 5 min. čtení

Seznamte se: Sales Intelligence

Jde o poměrně nový termín, který znamená analýzu dat vznikajících v obchodním procesu. Že ale nevíte, co se pod Sales Intelligence skrývá?
4. 5. 2010 ▪ 4 min. čtení

CRM a distribuce ve farmacii

Pro každou firmu - a zejména dnes - jsou nesmírně důležité aktuální informace o trhu v jejich oboru podnikání.
8. 12. 2009 ▪ 4 min. čtení