Potenciál českého trhu s bio zdaleka nevyužit Ve srovnání se západoevropskými trhy je podíl biopotravin a dalších bioproduktů na celkové spotřebě v České republice zatím stále velmi nízký.... 17. 2. 2010 ▪ 7 min. čtení
Marketing biopotravin v době krize: 7 kroků k úspěchu Lidé se v otázkách udržitelnosti angažují čím dál více a probíhající ekonomická krize tento trend ještě prohlubuje. Velké procento spotřebitelů... 23. 4. 2009 ▪ 7 min. čtení
Bio a fair trade k sobě mají blízko Biopotraviny a potraviny pocházející z tzv. férového, spravedlivého obchodu (fair trade) jsou nejrychleji rostoucími segmenty na potravinářském... 21. 1. 2008 ▪ 5 min. čtení
Bio čeká dobrý rok Tom Václavík, ředitel společnosti Green Marketing, poskytující poradenství pro ekologické zemědělství, výrobu a prodej biopotravin, jmenuje v... 17. 12. 2007 ▪ 3 min. čtení
Biopotraviny: budoucnost začíná dnes V době, kdy spotřeba potravin více méně stagnuje, jsou nárůsty segmentu biopotravin pro potravináře i maloobchodníky stěží uvěřitelné. 24. 8. 2007 ▪ 5 min. čtení
Biopotraviny: budoucnost začíná dnes V době, kdy spotřeba potravin více méně stagnuje, jsou nárůsty segmentu biopotravin pro potravináře i maloobchodníky stěží uvěřitelné. Kdo dnes... 10. 6. 2007 ▪ 10 min. čtení
Maloobchodníci žádají české biopotraviny Na začátku listopadu přišla po třech letech potěšující zpráva: v České republice opět přibývá ekologických farem a ekologických hektarů. Otázkou... 19. 12. 2006 ▪ 4 min. čtení