Slogan této společnosti zni: "Vaše potraviny v sousedství". Ten současně vyzdvihuje každodenně nízké ceny. Nemůžete však zaměňovat tento gigant přírodních potravin za vaše lokální Tesco. Tento druhý největší americký prodejce přírodních potravin nenabízí mnoho položek. Místo toho se zaměřuje na směsici exotických pokrmů jako jsou importované sýry, organická produkce, a dokonce i ručně připravená těsta na pizzu z Itálie. Mnoho z těchto výrobků je prodáváno pod privátními značkami. Příkladem mohou být Trade José's (mexická jídla), Trader Ming's (čínské potraviny) nebo Trader Joe-San (japonské potraviny).

Řetězec je nyní vlastněn jedním z "bratrů Aldi", Theo Albrechtem. Nyní má síť 255 prodejen a její prodeje dosahují 4 miliardy dolarů a stále rostou.

"Vynikající nákupní zkušenost v Trader Joe's je ovlivněna měnícím se sortimentem a přátelským personálem v havajských košilích," říká jeden ze členů poroty, zatímco druhý vyzdvihuje fantastickou nabídku potravin stejně jako výběr vína za dobrou cenu. Síť se stala ve svém mateřském městě Los Angeles něčím jako institucí, zákazníci navíc mohou často potraviny předtím, než je koupí, ochutnat.

RE0701_20_1.jpg

Info

Trader Joe's

Umístění: Los Angeles

Začátek: 1958

Počet prodejen: 255

Fakta: O laskavém vztahu k prodejně svědčí, jak jí říkají nakupující - TJ's.

Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.

  • Veškerý obsah HN.cz
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Ukládejte si články na později
  • Všechny články v audioverzi + playlist