Cíl:
posilování loajality zaměstnanců
podpora interní image T-Mobile jako společensky zodpovědné firmy
Popis: po vzoru programu T-Mobile Bonus, v němž mohou zákazníci věnovat své věrnostní body na konto Centra Paraple, mohou podobně věnovat své body z Cafeterie i zaměstnanci. Tyto body mohou zaměstnanci T-Mobile celoročně čerpat na různé sportovní a společenské aktivity, ale například i na zdravotní péči nebo nákupy.
Cílová skupina: zaměstnanci T-Mobile
Komunikace: interní týdeník echonews
Pilotní projekt: ve spolupráci s Fórem dárců vytipovány 3 neziskové organizace, v jejichž prospěch mohou zaměstnanci poukázat své body z Cafeterie.
Vybrané organizace mají zaměření na zdravotní a sociální oblast, ekologii a ochranu zvířat, děti.
Průzkum: Na konci roku 2004 proveden interní průzkum na téma CSR, kterého se zúčastnil rekordní počet zaměstnanců (bezmála 50 % z necelých 3000). Hlavním výstupem tohoto průzkumu bylo, že pro 87 % zaměstnanců je důležité nebo velmi důležité, aby se firma zabývala dobročinností. Obdobné výsledky přinesl i průzkum na stejné téma uskutečněný na sklonku loňského roku, kdy se procento takových zaměstnanců přehouplo dokonce přes 90 %.
Průběh: říjen - listopad 2006, za říjen 11 274 Kč, za listopad 56 743 Kč
Přidejte si Hospodářské noviny
mezi své oblíbené tituly
na Google zprávách.
Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.
- Veškerý obsah HN.cz
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Ukládejte si články na později
- Všechny články v audioverzi + playlist



