INTERSPAR MÁ NOVÉHO MARKETINGOVÉHO ŘEDITELE

Společnost Spar ČOS, provozující v ČR hypermarkety Interspar a supermarkety Spar, jmenovala na pozici ředitele marketingu Petra Jindru, který doposud zastával funkci zástupce vedoucího marketingu. Jindra tak vystřídá Geralda Strasshofera, který ve společnosti Spar ČOS zůstává členem vedení pro marketing a nákup.

ANTALIS POSILUJE SEKTOR VISCOM

Libuše Jenešová ve společnosti Antalis zastává pozici odborného poradce pro materiály VisCom. Od roku 2005 zastávala funkci obchodního zástupce pro zákazníky VisCom sektoru v oblasti severozápadních Čech. Od začátku tohoto roku má na starosti klíčové zákazníky po celé republice. Zároveň zastává funkci product managera na materiály pro výrobu reklamy.

Členkou týmu pro sektor VisCom společnosti Antalis se stala Alena Jedelská. Zastává funkci interního obchodníka pro klíčové zákazníky se specializací pro materiály VisCom. Od roku 2004 působila na pozici asistentky prodeje pro celou ČR, nyní má na starosti klíčové zákazníky. Od roku 2007 spadá navíc do jejích kompetencí nákup materiálů pro výrobu reklamy, marketingová a analytická činnost.

ZMĚNY V MARKETINGU TELEFÓNIKY O2

Telefónica O2 přichází v únoru s organizačními a personálními změnami. Nově vznikl útvar pro Informační a reklamní služby, jehož ředitelkou se stala dosavadní manažerka pro marketingovou komunikaci Jana Vyhlídalová, která ve firmě působí čtvrtým rokem. Na pozici ředitele marketingu pro spotřebitelský segment nastupuje Jan Karas, který byl doposud ředitelem obsahu, strategie a vývoje produktů. Klíčové je jmenování Aleše Veselého do funkce marketingového ředitele divize pro firemní zákazníky. V této pozici bude zodpovědný za útvary Marketingová komunikace, Business Intelligence, Zákaznická zkušenost a Marketing segment SME.

MARTIN KULA PŘICHÁZÍ DO ONYXU

Na post account directora v reklamní agentuře Onyx Company nastoupil začátkem února Martin Kula. Dosud působil v agentuře Lowe GGK na stejné pozici a věnoval se spolu se svým týmem realizaci nadlinkových kampaní pro společnost Tesco Stores. V agentuře Onyx Company bude mít Martin Kula mimo jiné i supervizi nad projekty realizovanými pro klienty Billa, Datart, Panasonic a Tesco Stores (podlinkové aktivity).

ZMĚNY NA VEDOUCÍCH POZICÍCH V COPACKINGU

Ve společnosti Copacking Service došlo ke změnám na manažerských pozicích. Jan Vrátil, který měl od roku 2006 na starosti řízení obchodního oddělení, povýšil na ředitele Copacking Service. Dosavadní ředitel Jan Kotrč bude nyní řídit obchodní aktivity nově vzniklé společnosti Copacking Ltd. s celoevropskou působností v rámci EU.

HENKEL S NOVÝM MARKETINGOVÝM MANAŽEREM

Roman Kýr převzal zodpovědnost za vedení marketingu v divizi Pracích a čisticích prostředků společnosti Henkel ČR. Na této pozici vystřídal Janu Očadlíkovou, která ji zastávala dočasně od března 2007 a v současnosti se vrací ke své dřívější funkci vedoucí oddělení category managementu v rámci stejné divize.

KOFOLA MÁ NOVÉHO ŠÉFA MARKETINGU

Na pozici marketingového manažera pro Českou republiku ve společnosti Kofola působí od ledna Pavel Krömer. Informace o personálních změnách ve vaší společnosti zasílejte na vaclav.loubek@economia.cz.

Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.

  • Veškerý obsah HN.cz
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Ukládejte si články na později
  • Všechny články v audioverzi + playlist