Společnost Nestlé uvedla na trh pod názvem Pop Choc novou variantu malých "jednohubek" svých čokoládových výrobků Kit Kat, Lion a Studentská pečeť. "Formát ,pop choc' je nový formát cukrovinek, čímž se otevírá nová kategorie malých čokoládových kousků," říká Martin Walter, ředitel komunikace Nestlé.

Výrobce komunikuje produkty Kit Kat Pop Choc, Lion Pop Choc a Studentská pečeť Pop Choc především televizní reklamou, v mediamixu je i kinoreklama, internet a print. Podle Waltera se počítá i s výrazným samplingem a samozřejmostí je silná podpora v místě prodeje.

"Současná komunikace je založena na vlajkové lodi celého launche, na značce Kit Kat Pop Choc," říká Martin Walter s tím, že souběžně běží i komunikace značky Lion. Po klíčovém TV spotu na Kit Kat Pop Choc v rámci reklamního bloku následuje další minispot - připomínka se závěrečným záběrem na produkt Lion Pop Choc. Na komunikaci Studentské pečeti Pop Choc zřejmě ještě dojde.

ver

Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.

  • Veškerý obsah HN.cz
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Ukládejte si články na později
  • Všechny články v audioverzi + playlist