V únoru vypsala síť obchodů Plus tendr, respektive cenovou poptávku na neadresného distributora svých reklamních materiálů. "Oslovili jsme 5 nejvýznamnějších společností v České republice, které se na neadresnou distribuci specializují, a to včetně našeho současného distributora TNT Post," uvedl David Kolář, vedoucí marketingu Plusu. Mezi oslovenými tak kromě TNT Post figurují zřejmě také Česká distribuční, Česká pošta, agentura Grátis a Mediaservis. Uzavření cenové poptávky by mělo proběhnout začátkem března. Jedná se o zakázku roznosu více než 2 milionů letáků týdně.

ver

Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.

  • Veškerý obsah HN.cz
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Ukládejte si články na později
  • Všechny články v audioverzi + playlist