V únoru vypsala síť obchodů Plus tendr, respektive cenovou poptávku na neadresného distributora svých reklamních materiálů. "Oslovili jsme 5 nejvýznamnějších společností v České republice, které se na neadresnou distribuci specializují, a to včetně našeho současného distributora TNT Post," uvedl David Kolář, vedoucí marketingu Plusu. Mezi oslovenými tak kromě TNT Post figurují zřejmě také Česká distribuční, Česká pošta, agentura Grátis a Mediaservis. Uzavření cenové poptávky by mělo proběhnout začátkem března. Jedná se o zakázku roznosu více než 2 milionů letáků týdně.
ver
Přidejte si Hospodářské noviny
mezi své oblíbené tituly
na Google zprávách.
Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.
- Veškerý obsah HN.cz
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Ukládejte si články na později
- Všechny články v audioverzi + playlist



