Na začátku března odstartovala nová kampaň na novinku Kofola Bez, do které chce společnost Kofola integrovat i reakci spotřebitelů. Základem komunikace je TV spot s ústředním sdělením "Prostě není z cukru". Výrobce dále spustí také internetovou kampaň, která stojí na myšlence "Dny Bez". "Kampaň bude dvoufázová, kdy v první fázi ze strany návštěvníků internetu proběhne výběr ,Dnů Bez...'. Ten bude možno určit na našich a partnerských webových stránkách nebo vepsat přímo do interaktivního banneru na vybraných serverech. S těmito podněty budeme v druhé vlně dál pracovat," nastínil Vojta Kolmaš, brand manažer Kofoly. Součástí kampaně budou i aktivity v in-store, promotion a inovované POS materiály, které komunikují na větším prostoru prvky z klíčového vizuálu.
ver
Přidejte si Hospodářské noviny
mezi své oblíbené tituly
na Google zprávách.
Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.
- Veškerý obsah HN.cz
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Ukládejte si články na později
- Všechny články v audioverzi + playlist



