Na začátku března odstartovala nová kampaň na novinku Kofola Bez, do které chce společnost Kofola integrovat i reakci spotřebitelů. Základem komunikace je TV spot s ústředním sdělením "Prostě není z cukru". Výrobce dále spustí také internetovou kampaň, která stojí na myšlence "Dny Bez". "Kampaň bude dvoufázová, kdy v první fázi ze strany návštěvníků internetu proběhne výběr ,Dnů Bez...'. Ten bude možno určit na našich a partnerských webových stránkách nebo vepsat přímo do interaktivního banneru na vybraných serverech. S těmito podněty budeme v druhé vlně dál pracovat," nastínil Vojta Kolmaš, brand manažer Kofoly. Součástí kampaně budou i aktivity v in-store, promotion a inovované POS materiály, které komunikují na větším prostoru prvky z klíčového vizuálu.

ver

Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.

  • Veškerý obsah HN.cz
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Ukládejte si články na později
  • Všechny články v audioverzi + playlist