Další etapou v komunikaci kvality a čerstvosti řetězce Interspar je nová imageová kampaň, která odstartovala 5. března na všech čtyřech celoplošných stanicích. Interspar tak navazuje na tiskovou a in-store kampaň s Romanem Šebrlem. V aktuálním TV spotu, jenž bude podpořen in-store komunikací, nepoužívá zadavatel žádné záběry prodejní plochy, personálu, dodavatelů ani Romana Šebrleho. Nahrazují je detailní záběry potravin. Kreativa kampaně vznikla in-house, produkci kampaně zajistila agentura Melon FX. Média pro Interspar nakoupila agentura Médea.
ver
Přidejte si Hospodářské noviny
mezi své oblíbené tituly
na Google zprávách.
Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.
- Veškerý obsah HN.cz
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Ukládejte si články na později
- Všechny články v audioverzi + playlist



