Blíží se jaro, což pro většinu marketérů znamená rychle dokončit poslední přípravy na venkovní promotion. Týmy chystají kostýmy, balíčky produktů se dokončují. Většina marketérů přes zimu nezaspala, a tak někteří své značky "venčí" už dnes. Pokud to ale není váš případ a stále ještě tápete, jak letošní promotion ozvláštnit, zkuste se inspirovat v naší příloze. Tentokrát jsme se zaměřili na to, jak do promocí zatáhnout nejen své okolí, ale i vlastní zaměstnance.
Evropou obchází strašidlo. O tom, že se svět marketingu stále vyvíjí, není pochyb. Proto jsme druhou část přílohy věnovali inovacím a trendům, které nás pravděpodobně neminou. Nechybí ani právní pohled na úskalí a novinky v oboru.
Sejdeme se v ulicích.
Přidejte si Hospodářské noviny mezi své oblíbené tituly na Google zprávách.
Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.
- Veškerý obsah HN.cz
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Ukládejte si články na později
- Všechny články v audioverzi + playlist