Mlékárny Alois Müller chtějí otevřeně posílit značku mléčných produktů Müller a zřetelně zdůraznit své subznačky. O novém positioningu zatím nejsou známé žádné podrobnosti kromě toho, že návrhy konceptů již prezentovala agentura Aretsried. Šéf marketingu firmy Hasso Kaempfe, který dříve pracoval pro Jägermeister, chce zřejmě přinést do marketingu značky více kontinuity.

ver

Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.

  • Veškerý obsah HN.cz
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Ukládejte si články na později
  • Všechny články v audioverzi + playlist