Výrobce pudingů Dr. Oetker rozšiřuje svou přítomnost v segmentu chlazených pudingových dezertů a uvádí na trh značku Paula, jejíž zvláštností je speciální technologií vyráběná "strakatost", čokoládové skvrny ve vanilkovém pudingu a naopak. Launch podporuje první vlna kampaně, jež je cílená přímo na dětského zákazníka a poběží do začátku prázdnin. "Ke komunikaci jsou využity formy, které jsou dětem blízké - Paula si s dítětem hraje a v mezích možností aktivně rozvíjí jeho schopnosti," říká Aleš Roda z marketingu firmy Dr. Oetker. V komunikaci figuruje TV reklama a inzerce v tisku, in-store komunikace a ochutnávky. Za kreativou stojí agentura Mark/BBDO, média zajišťuje OMD.

ver

Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.

  • Veškerý obsah HN.cz
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Ukládejte si články na později
  • Všechny články v audioverzi + playlist