Výrobce pudingů Dr. Oetker rozšiřuje svou přítomnost v segmentu chlazených pudingových dezertů a uvádí na trh značku Paula, jejíž zvláštností je speciální technologií vyráběná "strakatost", čokoládové skvrny ve vanilkovém pudingu a naopak. Launch podporuje první vlna kampaně, jež je cílená přímo na dětského zákazníka a poběží do začátku prázdnin. "Ke komunikaci jsou využity formy, které jsou dětem blízké - Paula si s dítětem hraje a v mezích možností aktivně rozvíjí jeho schopnosti," říká Aleš Roda z marketingu firmy Dr. Oetker. V komunikaci figuruje TV reklama a inzerce v tisku, in-store komunikace a ochutnávky. Za kreativou stojí agentura Mark/BBDO, média zajišťuje OMD.
ver
Přidejte si Hospodářské noviny
mezi své oblíbené tituly
na Google zprávách.
Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.
- Veškerý obsah HN.cz
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Ukládejte si články na později
- Všechny články v audioverzi + playlist



