Řetězec Interspar spustil v polovině července novou kampaň na podporu čerstvosti a kvality zboží, která odkazuje ke sportovní události léta - olympijským hrám. Do vizuálu dosadil manželku olympijského vítěze Romana Šebrleho, Evu Šebrlovou. Podle disciplíny, v níž Šebrle exceluje, nazval řetězec kampaň "Desetiboj Intersparu". V kampani figuruje pět vizuálů s piktogramy desetiboje, reprezentujících jednotlivá oddělení čerstvých potravin. Kampaň bude komunikována v letácích, informačních materiálech a na poutačích v prodejnách, počítá se také s tiskovou či outdoorovou inzercí a s využitím in-store médií.
ver
Přidejte si Hospodářské noviny
mezi své oblíbené tituly
na Google zprávách.
Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.
- Veškerý obsah HN.cz
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Ukládejte si články na později
- Všechny články v audioverzi + playlist



