Řetězec Interspar spustil v polovině července novou kampaň na podporu čerstvosti a kvality zboží, která odkazuje ke sportovní události léta - olympijským hrám. Do vizuálu dosadil manželku olympijského vítěze Romana Šebrleho, Evu Šebrlovou. Podle disciplíny, v níž Šebrle exceluje, nazval řetězec kampaň "Desetiboj Intersparu". V kampani figuruje pět vizuálů s piktogramy desetiboje, reprezentujících jednotlivá oddělení čerstvých potravin. Kampaň bude komunikována v letácích, informačních materiálech a na poutačích v prodejnách, počítá se také s tiskovou či outdoorovou inzercí a s využitím in-store médií.

ver

Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.

  • Veškerý obsah HN.cz
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Ukládejte si články na později
  • Všechny články v audioverzi + playlist