Síť spotřebních družstev COOP zahájila minulý týden první kampaň v celoplošných médiích, tedy v TV, tisku a rozhlase. Komunikace potrvá do konce roku a vyjde na desítky milionů korun. Cílem kampaně je představit síť prodejen jako blízké, sousedské, přátelské prostředí, k čemuž slouží i vizuály tiskové inzerce, na které figurují reální zákazníci sítě. TV kampaň navazuje na sponzorské vzkazy z července. Na kampani se podílí agentura Ogilvy.
ver
Přidejte si Hospodářské noviny
mezi své oblíbené tituly
na Google zprávách.
Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.
- Veškerý obsah HN.cz
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Ukládejte si články na později
- Všechny články v audioverzi + playlist



