Výrobce Heinz rozšiřuje svou působnost na britském trhu o balené sendviče, v nichž využívá své značkové omáčky. Nová řada 19 druhů sendvičů bude prodávána v britských convenience prodejnách, včetně food courtů, nezávislé obchodní sítě a trafik. Trh chlazených sendvičů v Británii dosahuje velikosti 3,1 miliardy liber, Heinz chce posílit růst této kategorie v sektoru convenience jako první značka, která zde působí.
ver
Přidejte si Hospodářské noviny
mezi své oblíbené tituly
na Google zprávách.
Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.
- Veškerý obsah HN.cz
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Ukládejte si články na později
- Všechny články v audioverzi + playlist



