Více než 180 netradičních zážitků z různých oblastí - adrenalin, sport, relaxace, hobby pro více než 20 000 jednotlivých a 100 firemních klientů zprostředkovává Allegria - Firma na zážitky Lindy Vavříkové. Firma vznikla v roce 2005 a její majitelka už v následujícím roce jako čtyřiadvacetiletá získala ocenění Živnostník roku a v roce 2007 celou řadu dalších certifikátů, mimo jiné ISO 9001:2001 a certifikát Bezpečný obchod. Položili jsme úspěšné mladé podnikatelce několik otázek:

Jak Firma na zážitky zvládá krizi?
Naštěstí lépe, než jsme očekávali. Pokles jsme citíli především koncem minulého roku a hlavně u firemních zákazníků. Pak se situace stabilizovala a obraty začaly být lepší, než loni před krizí. Věřím, že je to částečně tím, že jsme včas upravili zážitkové portofolio a přidali levné zážitky a také tím, že i v krizi je důležité si dělat radost a něco zajímavého zažít.

Co nového se v nabídce firmy v poslední době objevilo?
Do nabídky neustále přidáváme nové zážitky, tento rok jich v Čechách i na Slovensku přibylo několik desítek.
Celkový počet se ale stále snažíme udržovat stejný, tedy asi 200 netradičních aktivit.
Letošní novinkou jsou tématické zážitkové balíčky. Jsou ideální, pokud si nejste jisti konkrétním dárkem, obdarovaný si sám vybere zážitek, který ho nejvíce zaujme. Například balíčkem Apetit určitě potěšíte každého gurmána, balíček Rychle a zběsile nadchne nadšené motoristy, Odpočinek a relaxace pak každého, kdo touží po odpočinku.
Na letošní Vánoce jsme připravili ještě jeden nový produkt – Zážitkové vouchery. Jsou to vouchery od 338,-Kč, které můžete využít při platbě ve vybraných restauracích (voucher Restaurace) nebo je vyměnit za lístky do multikina (voucher Kino klasik).

Máte něco speciálního pro firemní klientelu?
Ano, pro firemní klienty máme tři typy produktů. Asi nejoblíbenější jsou dárky pro klienty a zaměstnance, a to hlavně teď před Vánoci. Zážitky dodáváme v dárkových krabičkách s logem firmy víceméně obratem. Firemní klienti nejčastěji nakupují zmiňované zážitkové balíčky nebo certifikáty na určitou hodnotu a je pro ně velice důležitá zpětná vazba (kterou u klasických dárků nemohou získat).
V průběhu roku jsou populární motivační a věrnostní programy. Jsme buď jejich součástí (dodáváme zážitky) anebo je přímo provozujeme. Máme unikátní online motivační program, u kterého firma platí pouze za odebrané zážitky (body) a administraci má zcela zdarma. Třetím produktem, který firmy také využívají celý rok jsou zážitkové firemní akce. Jsme specialisté na pořádání zajímavých firemních eventů založených na zážitcích. Je to především proto, že s našimi dodavateli jsme díky dárkům pro jedotlivce v každodenní kontaktu, a tak je velice dobře známe a máme od nich i zajímavé podmínky a možnosti.

Kde všude se dají zážitky koupit?
Nejdůležitější je pro nás stále internet, ale od loňského roku prodáváme zážitky také ve vlastním stánku v pražském Palladiu a od letošního roku také v Letňanech.
Novým prodejním kanálem jsou retailoví partneři, u kterých máme svoje stojany s vybranými zážitky. V srpnu jsme začali tuto spolupráci s řetězcem Sportisimo a musím říct, že zatím je velice úspěšná.

Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.

  • Veškerý obsah HN.cz
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Ukládejte si články na později
  • Všechny články v audioverzi + playlist