Bylo dotazováno 1201 top manažerů (z toho 75 z retailu) v 69 zemích po celém světě, a to během posledního čtvrtletí roku 2010. Doplňující detailní rozhovory proběhly s 31 generálními řediteli (CEO).

Postoje a přístupy ušité na míru

Mezi překvapivá zjištění patřila míra důvěry v toto prostředí; CEO jsou přesvědčeni o dalším růstu v letošním roce zhruba stejně tak, jako byli v letech rozmachu před krizí. Při dotazování také naznačili, kde vidí příležitosti růstu v roce 2011 a jak je využijí. Zmiňovanou důvěru CEO posilují cílené investice do konkrétních rozvíjejících se trhů, často daleko od zemí, kde mají jejich firmy sídlo.

Zbývá vám ještě 90 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se