Společnost Billa uvedla na trh novou privátní značku v sortimentu masa a masných výrobků. S označením Vocílka je od druhé poloviny dubna v prodejnách tohoto řetězce k dostání jednak maso, ale i sortiment uzenin. U takto označeného masa retailer garantuje, že pochází výhradně z českých chovů. Značka byla vyvinuta speciálně pro český trh a české zákazníky. Billa jejím zavedením pokračuje v politice aktivní podpory místních zemědělců.
peh
Přidejte si Hospodářské noviny mezi své oblíbené tituly na Google zprávách.
Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.
- Veškerý obsah HN.cz
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Ukládejte si články na později
- Všechny články v audioverzi + playlist