Howard Schultz přináší Starbucksu neskutečnou publicitu. Podařilo se mu totiž znovu nastartovat firmu k růstu poté, co se po osmileté přestávce vrátil v roce 2008 do role CEO. Starbucks se pod Howardovým vedením stal světově největším kavárenským řetězcem. Ale ještě v roce 2007 bylo vše jinak. Úspěchy zastiňovaly manažerské chyby. Starbucks - stejně jako řada jiných úspěšných firem na vrcholu - ztratil své zaměření na zákazníka. Místo toho bylo veškeré úsilí věnováno tomu, aby se splnila očekávání burzy. Extrémní tlak ze strany Wall Street vedl k přehnané expanzi a ke ztrátě původního podnikatelského ducha firmy, postaveného na co nejlepším uspokojení potřeb zákazníků.

Zbývá vám ještě 80 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se