Hlavní výhodou reklamy v interiérech je možnost přesného zamíření na konkrétní cílovou skupinu.

Současným trendem je maximálně se zaměřit na danou cílovou skupinu a oslovit ji v ideální chvíli, kdy se rozhoduje o možném nákupu, říká Simona Pavlíková z mediální agentury PanMedia Western. Poptávky se proto zaměřují více na nestandardní formáty. "Klienti chtějí něco nového, originálního, aby potenciálního zákazníka co nejvíce zaujali," potvrzuje Pavlíková. Dodává však, že bohužel někdy pracuje fantazie klienta nad rámec reálných možností dodavatelů. "Některé projekty se nedají realizovat, protože obchody, nemocnice, školy mají vlastní pravidla, která je třeba respektovat," dodává.

Zbývá vám ještě 80 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Všechny články v audioverzi + playlist
Máte již předplatné?
Přihlásit se