Na měření outdooru není vhodná doba Projekt měření venkovních ploch je riskantní a nákladný. Nehodláme do něj investovat za současných podmínek na trhu, říká Filip Kec, obchodní... 26. 8. 2011 ▪ 4 min. čtení
V digital signage jde hlavně o zábavu a interakci Digitální média mají velký potenciál, jde o jiný druh komunikace, lze využít např. propojení s internetem a sociálními sítěmi. V zahraničí už... 1. 7. 2011 ▪ 3 min. čtení
LED obrazovky dokázaly přilákat více pozornosti Efektivita outdoorových ploch patří kvůli chybějícím datům z relevantních měření k nejvíce zpochybňovaným v rámci mediamixů. Společnost Screenet... 1. 7. 2011 ▪ 2 min. čtení
Klienti vyžadují nestandardní realizace Reklama uvnitř prostor se proměňuje s přáním klientů být jedinečný a zaujmout. V rámci napjatých reklamních rozpočtů je tak nutné přistupovat k... 1. 7. 2011 ▪ 3 min. čtení
Začíná odstraňování billboardů u dálnic Už několikrát jsme v Signu informovali o chystaném odstraňování nepovolených reklamních ploch od českých silnic. To, o čem se dlouho mluvilo, se... 26. 4. 2011 ▪ 2 min. čtení
Kreativní realizace pobláznily svět Společnost JCDecaux provozuje plochy venkovní reklamy v 54 zemích. Přinášíme ukázku několika zahraničních realizací, které by mohly být... 10. 3. 2011 ▪ 3 min. čtení
Čeká nás boom digitálních ploch? Společnost Screenet ve spolupráci s agenturou GfK realizovala výzkum o efektivitě reklamních ploch. Jeho cílem bylo zjistit a porovnat, jakou... 10. 3. 2011 ▪ 4 min. čtení
TV v nemocnicích budou i na Moravě Rozšiřování sítě LCD obrazovek ve zdravotnických zařízeních plánuje Onyx Vision. Po Praze se dostane i na velká zdravotnická zařízení na Moravě. 10. 3. 2011 ▪ 2 min. čtení
Ceny se ve venkovní reklamě nezmění Obchodní strategie OOH firem zůstává stejná jako loni. Firmy ale proměňují portfolia. Co všechno se v letošním roce změní nám prozradili... 10. 3. 2011 ▪ 4 min. čtení
Sedm tipů, jak odradit zákazníka Don Pierson, prezident a COO Studia Flypaper, ze své mnohaleté praxe upozorňuje na nejčastější chyby při tvorbě reklamního obsahu v digitálních... 10. 3. 2011 ▪ 2 min. čtení
Nový software zjednoduší plánování Na trhu venkovní reklamy se objevují nové programy, které mohou být pomocníky mediálních agentur, klientů i poskytovatelů reklamního prostoru. 17. 12. 2010 ▪ 3 min. čtení
JCDecaux zveřejní data Účinnost reklamních sdělení na svých jednotlivých nosičích reklamy hodlá společnost JCDecaux prokázat daty uvádějícími počty cestujících v... 17. 12. 2010 ▪ 2 min. čtení
Variapostery na nádraží lidi neruší Podle výzkumu společnosti 2C lidé hodnotí reklamní plochy na nádražích pozitivně. Nosiče variapostery přitahují přibližně stejnou pozornost jako... 17. 12. 2010 ▪ 3 min. čtení
Nové projekční médium: video balon Na český trh konečně přichází oblíbené reklamní médium - videobalon. Jeho použití je možné v indooru i outdooru a v zahraničí má velký úspěch. 17. 12. 2010 ▪ 2 min. čtení
I když ztratíme billboardy u dálnic, přežijeme Budovali jsme ostatní formáty právě proto, abychom se do budoucna byli schopni vyrovnat s případnou ztrátou billboardů u dálnic, říká obchodní... 17. 12. 2010 ▪ 10 min. čtení
Rekord v návštěvnosti Data zastupitelství CineXpress za letošní leden až srpen hovoří o 25% nárůstu proti loňsku, u Palace Cinemas jde o 23% a u Cinema City o 18%... 26. 10. 2010 ▪ 2 min. čtení
Jak působí krize na OOH Ekonomická recese se na trhu venkovní reklamy neprojevila pouze negativně. Lze sledovat posun k větší kvalitě reklamních ploch i služeb... 22. 10. 2010 ▪ 4 min. čtení
Plánujeme nosiči osadit celou Prahu Společnost DKNV Media se snaží prosadit v nelehké době ekonomické krize. O dosavadní činnosti, ale i o plánech firmy hovořila ředitelka Tereza... 22. 10. 2010 ▪ 4 min. čtení
Digitalizace je úspěšná Firma outdoor akzent letos zavedla síť digitálních ploch. Ředitelka Kamila Mortimer tvrdí, že to byl krok správným směrem, ačkoli proces byl... 22. 10. 2010 ▪ 5 min. čtení
Klienti požadují prémiové plochy Podle Jana Leitnera klienti kladou stále větší důraz na kvalitu ploch. BigMedia letos značně proměnila své portfolio: sundala plachty a buduje... 22. 10. 2010 ▪ 4 min. čtení