Digitální média by měla být součástí mediálních mixů, v našich podmínkách ale často chybí zkušenosti a odvaha marketérů trochu riskovat a vyzkoušet nové cesty, shrnuje současnou situaci na trhu Marie Šestáková ze společnosti Mediapharma a dodává: "Možná chybí i nápady z řad kreativy."

Digitální média přitom nabízejí komunikovat se zákazníkem mnohem kreativněji než klasická statická. "V případě zajímavé invence klienta je možné plně rozvinout a využít fascinaci a šťavnatost sdělení na takovém nosiči," říká Marek Jandejsek z New Vision Media a vysvětluje: "Efekt a dynamika se mohou násobit s technologickými možnostmi, jako on-line připojení. Spotřebitel je plně vtažen do života sdělení odehrávajícího se na takovém zařízení."

Zbývá vám ještě 80 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Všechny články v audioverzi + playlist
Máte již předplatné?
Přihlásit se