Screenet, provozovatel velkoformátových obrazovek, ve spolupráci s agenturou GfK realizoval výzkum o efektivitě reklamních ploch. Jeho cílem bylo zjištění zásahu jednotlivých obrazovek a identifikace publika z pohledu sociodemografických skupin.

Screen attention se zvýšila

Oproti podobnému výzkumu, který firma provedla s agenturou v roce 2008, jsou aktuální výsledky o poznání příznivější: míra sledovanosti obrazovky se zvýšila o dvojnásobek. Podle aktuálních dat v průměru obrazovku zaznamenalo 57 % lidí. Výsledky se samozřejmě liší u jednotlivých obrazovek (viz tabulka). Zatím neznáme procento pozornosti, kterou respondenti věnují obrazovce v Českých Budějovicích.

Zbývá vám ještě 60 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Všechny články v audioverzi + playlist
Máte již předplatné?
Přihlásit se