Screenet, provozovatel velkoformátových obrazovek, ve spolupráci s agenturou GfK realizoval výzkum o efektivitě reklamních ploch. Jeho cílem bylo zjištění zásahu jednotlivých obrazovek a identifikace publika z pohledu sociodemografických skupin.
Screen attention se zvýšila
Oproti podobnému výzkumu, který firma provedla s agenturou v roce 2008, jsou aktuální výsledky o poznání příznivější: míra sledovanosti obrazovky se zvýšila o dvojnásobek. Podle aktuálních dat v průměru obrazovku zaznamenalo 57 % lidí. Výsledky se samozřejmě liší u jednotlivých obrazovek (viz tabulka). Zatím neznáme procento pozornosti, kterou respondenti věnují obrazovce v Českých Budějovicích.
- První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Všechny články v audioverzi + playlist
Přidejte si Hospodářské noviny
mezi své oblíbené tituly
na Google zprávách.



