Zajímavý pohled na efektivitu marketingu v roce 2011 přinesla diskuse na téma Jakým směrem by se měl marketing ubírat v letošním roce? Hovořilo se například o špatném chápání a začlenění marketingu ve firmách.

Maximum užitku přinese kombinace dvou pohledů

"Finanční ředitelé sledují marketing prakticky jen jako nákladovou položku, místo aby se zkoumalo, zda investice v rámci marketingu jsou skutečně realizovány smysluplně a efektivně = s cílem zaujmout zákazníky," řekla Petra Lávičková, marketingová a PR manažerka společnosti SAS ČR.

Zbývá vám ještě 90 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Všechny články v audioverzi + playlist
Máte již předplatné?
Přihlásit se