"Na začátku stálo přání zpřehlednit kariérní sekci našeho webu a zároveň potenciálním uchazečům o zaměstnání neformálně představit naši moderní technologickou společnost. Myslím, že se nám to i díky multimediálnímu obsahu skvěle podařilo," říká Eva Štípková, senior manažerka interaktivního a přímého marketingu Vodafonu.
"Jako hlavní prvek celého webu jsme zvolili jednoduchou funkční infografiku, která se v Česku používá jen zřídka a přitom dle našeho názoru působí na uživatele velmi dobře. Dokáže velmi rychle sdělit zásadní informace, a proto ji na novém webu najdeme na každém kroku," říká Michal Jeřábek, Client Service Director z Mather Advertures.
Infografikou jsou v úvodním videu svižně a zábavně zprostředkovány i důležité údaje představující Vodafone jako jednoho z nejlepších zaměstnavatelů v České republice.
Dalším určitě zajímavým prvkem je virtuální prohlídka po prostorách hlavní budovy na Vinici a Call centra v Chrudimi. 3D fotografie reagující na pohyb myši navíc skrývají v určitých místech video přehrávač s příběhy zaměstnanců. Zajímavý web nabitý informacemi najdete v rámci stránky www.vodafone.cz/kariera.
Přidejte si Hospodářské noviny mezi své oblíbené tituly na Google zprávách.
Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.
- Veškerý obsah HN.cz
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Ukládejte si články na později
- Všechny články v audioverzi + playlist