"Na začátku stálo přání zpřehlednit kariérní sekci našeho webu a zároveň potenciálním uchazečům o zaměstnání neformálně představit naši moderní technologickou společnost. Myslím, že se nám to i díky multimediálnímu obsahu skvěle podařilo," říká Eva Štípková, senior manažerka interaktivního a přímého marketingu Vodafonu.
"Jako hlavní prvek celého webu jsme zvolili jednoduchou funkční infografiku, která se v Česku používá jen zřídka a přitom dle našeho názoru působí na uživatele velmi dobře. Dokáže velmi rychle sdělit zásadní informace, a proto ji na novém webu najdeme na každém kroku," říká Michal Jeřábek, Client Service Director z Mather Advertures.
Infografikou jsou v úvodním videu svižně a zábavně zprostředkovány i důležité údaje představující Vodafone jako jednoho z nejlepších zaměstnavatelů v České republice.
Dalším určitě zajímavým prvkem je virtuální prohlídka po prostorách hlavní budovy na Vinici a Call centra v Chrudimi. 3D fotografie reagující na pohyb myši navíc skrývají v určitých místech video přehrávač s příběhy zaměstnanců. Zajímavý web nabitý informacemi najdete v rámci stránky www.vodafone.cz/kariera.
Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.
- Veškerý obsah HN.cz
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Ukládejte si články na později
- Všechny články v audioverzi + playlist