Podprahová reklama coby zakázaný způsob lákání zákazníků je opředena celou řadou mýtů a nejasností.

Co znamená "podprahová"

Obecně lze říci, že podprahová reklama je ve všech civilizovaných státech považována za nebezpečnou, protože působí na adresáta, který není schopen takovou reklamu vědomě vnímat. Zjednodušeně řečeno se tedy jedná o postup, kdy člověk, který se s takovým druhem reklamy setká, vnímá nevědomky, tj. aniž by si to v daný okamžik uvědomil a rozpoznal, určité reklamní sdělení.

Zbývá vám ještě 90 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se