"Dalším významným trendem poslední doby je rostoucí obliba privátních značek obchodních řetězců," říká Marie Pechová z oddělení marketingu Tekro. Při slevových akcích v hypera supermarketech doporučuje prezentaci v letácích, protože je podle průzkumů sleduje kolem 70 % zákazníků a až 30 % podle nich nakupuje. K nejlepším způsobům prezentace v místě prodeje řadí samostatné stojany se zvýrazněnou značkou. Doplňkové produkty jako kapsičky a pamlsky je nejvhodnější umístit do impulzních zón.

Zbývá vám ještě 90 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Všechny články v audioverzi + playlist
Máte již předplatné?
Přihlásit se