Důsledná orientace na hosta se stala oprávněným požadavkem. Globální hotelové společnosti, avšak i významné tuzemské hotely kladou do popředí schopnost inovace, trvalého zlepšování, posilování loajality hostů uspokojováním jejich potřeb. Pracovníci jsou cílevědomě, každodenně, různými formami vedeni ke správným postojům. Učí se často především ze zkušenosti, kterou právě prošli. Jsou vedeni k tomu, aby přítomnost hostů pro ně byla potěšením a dokázali se radovat i z jejich neobvyklých požadavků. Tak je v praxi podporován koncept učící se organizace, který podporuje dosahování a realizaci strategických cílů.

Zbývá vám ještě 90 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Všechny články v audioverzi + playlist
Máte již předplatné?
Přihlásit se