V roce 2007 Mark Zuckerberg, duchovní otec Facebooku, cítil, že je na čase změnit Facebook z "cool" sociální sítě na vydělávající firmu. Sheryl Sandberg, toho času viceprezidentka pro globální on-line prodeje a operace ve firmě Google, zvažující změnu, perfektně odpovídala představám na potenciálního partnera. S Markem se dali do řeči na vánočním večírku u společného známého a ve výměně svých názorů pokračovali v lednu na Světovém ekonomickém fóru ve švýcarském Davosu. Dohodli se. Sheryl Sandberg nastoupila do Facebooku v březnu 2008 jako první COO (ředitelka firemních operací) a začala tak sama psát příběh o vznikající legendě.

Zbývá vám ještě 90 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se