Na rozdíl od počítačů, mobil s sebou nosí lidé pořád a stále častěji jej využívají pro vyhledávání informací, čtení webových stránek nebo tráví čas v aplikacích. A tohle množství času on-line má velký marketingový potenciál.

Češi využívají smartphony pro hledání lokálních informací, třeba když hledají restauraci nebo nejbližší lékárnu i pro hledání informací o zboží a srovnávání cen. Skoro čtvrtina majitelů smartphonů (23 % podle IPSOS MediaCZ, červen 2011) už přes mobil nakoupila. V závislosti na oboru se podíl návštěvnosti webů z mobilních zařízení pohybuje okolo 1 až 2 %, pokud se ale podíváme do zahraničí, brzy bude tento podíl až několikanásobně vyšší. Například Amazon v loňském roce realizoval přes mobilní telefony celá 3 % svého obratu.

Zbývá vám ještě 80 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se