Nejdůležitějším prodejním kanálem pro tělovou kosmetiku jsou tradičně velké drogerie, potom hypermarkety. Ve velkých prodejních kanálech se nakupují především běžnější výrobky a zastoupeny jsou v nich hlavně nejsilnější domácí a nadnárodní brandy. V sítích supermarketů se pak dají najít základní nejprodávanější druhy.

Přestože více než polovinu objemu tělové kosmetiky prodávané na českém trhu představují základní pečující produkty, v posledních letech se potkávaly s rostoucím zájmem spotřebitelů i výrobky nabízející speciální benefity: například samoopalovací krémy a mléka a také produkty podporující zeštíhlení či odstranění celulitidy.

Zbývá vám ještě 90 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se