Nejdůležitějším prodejním kanálem pro tělovou kosmetiku jsou tradičně velké drogerie, potom hypermarkety. Ve velkých prodejních kanálech se nakupují především běžnější výrobky a zastoupeny jsou v nich hlavně nejsilnější domácí a nadnárodní brandy. V sítích supermarketů se pak dají najít základní nejprodávanější druhy.
Přestože více než polovinu objemu tělové kosmetiky prodávané na českém trhu představují základní pečující produkty, v posledních letech se potkávaly s rostoucím zájmem spotřebitelů i výrobky nabízející speciální benefity: například samoopalovací krémy a mléka a také produkty podporující zeštíhlení či odstranění celulitidy.
- První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Všechny články v audioverzi + playlist
Přidejte si Hospodářské noviny mezi své oblíbené tituly na Google zprávách.