Čeští spotřebitelé stále preferují kvalitní vícevrstvé - nejčastěji dvouvrstvé či třívrstvé - výrobky, které však musí mít pro ně přijatelnou cenu. "Nejzajímavější jsou pro ně produkty, které jsou podpořené akcí, nejlépe množstevním zvýhodněním 2 + 1 nebo s dárkem," říká Marcela Kubátová, marketing director Melitrade, a dodává, že značka bohužel v současné době nehraje až tak velkou roli. "Před věrností značce dávají spotřebitelé jednoznačně přednost ceně, až potom je zajímá přidaná hodnota jako barevnost či parfemace. Podobné je to i u vatového či vlhčeného programu. Nepřestávají se prodávat ani výrobky z ekonomických řad, kde však kvalita, kvůli tlaku na ceny, není vždy zcela podle spotřebitelových představ." Výjimkou bývají produkty pro děti, kde maminky raději upřednostňují kvalitu před cenou a rády za ni trochu připlatí.

Zbývá vám ještě 80 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se