Krize logistickým firmám přinesla nejen starosti s ubývajícími zakázkami, ale i příležitost pro racionalizaci své činnosti. Ukázalo se, že vynucené snižování nákladů na všech úrovních a ve všech myslitelných aspektech dalo úspěšně přeživším logistickým firmám nový impuls, který s odezněním recese nastartoval jejich další, mnohdy i rychlejší růst. O nové, efektivnější služby je mezi zákazníky pochopitelně zájem, a tak ti, kteří těžké období využili k vlastnímu zdokonalení, nyní ukrajují z pomyslného koláče ještě větší díl. Zákazníky naučila krize žádat lepší služby, více přizpůsobené jejich požadavkům, za méně peněz a tomu se museli poskytovatelé logistických služeb přizpůsobit.

Zbývá vám ještě 80 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se