Podle výzkumu společnosti Nielsen narostla hodnota prodejů v meziročním srovnání (období září 2010 až srpen 2011 ve srovnání s obdobím září 2009 až srpen 2010) celé kategorie o 2,7 %. Nejvyšší absolutní prodeje kategorie tvoří segment stojacích neelektrických osvěžovačů, naopak segmenty osvěžovačů koberců, skříní a lednic tvoří v absolutním vyjádření prodeje nejnižší.
"Nárůst hodnoty prodeje je tažen především segmentem vonných svíček, a to o 11,7 %, a také elektrických osvěžovačů o 8,1 %. Naopak mezi segmenty, které v meziročním srovnání poklesly, řadíme osvěžovače koberců (-7,4 %), stojací neelektrické (-3,5 %) a také klasický sprejový segment (-1,7 %)," uvádí Petr Pelc, client executive společnosti Nielsen.
- První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Všechny články v audioverzi + playlist
Přidejte si Hospodářské noviny mezi své oblíbené tituly na Google zprávách.