Opět se vrhneme do víru nasvícených veletržních stánků, k hromadám katalogů, zástupů usměvavých hostesek a na večerní rauty, jen vizitkovníky se budou plnit. Na otázku, proč to vůbec ještě děláme ovšem není jednoznačná odpověď.

OSOBNÍ KONTAKT TECHNOLOGIE NEPŘEKONALY

Žádná technika dosud nenahradila kouzlo osobního setkání, proto možnost přímého navázání či upevnění stávajících kontaktů prostřednictvím "business-to-business" veletrhů bez účasti laické veřejnosti má význam nezpochybnitelný. Řada dobrých obchodů má své prapůvodní kořeny právě u veletržních jednacích stolů. Stejně tak správně cílený a kvalitní doprovodný program může být pro podnikatele přínosem. Účast na veletrzích nebo alespoň veletržních dnech vyhrazených profesionálům se určitému okruhu firem jednoznačně vyplácí.

Zbývá vám ještě 80 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se