Nejlepší start do devatenáctého závodu roku měl Španěl Fernando Alonso s ferrari, který se dostal mezi jezdce McLarenu na čtvrté místo.

V čele ale zůstaly nejrychlejší monoposty kvalifikace týmu Red Bull. Vedl Vettel, který v sobotu ziskem 15. pole position v sezoně překonal rekord Brita Nigela Mansella z roku 1992. Po prvních zastávkách v boxech se Alonso posunul na třetí místo, druhý v té době jezdil stále Webber.

Problémy s převodovkou, kvůli níž musel řadit krátce a nemohl prý jet naplno, měl nedlouho po zahájení závodu Vettel a ve 29. okruhu před sebe pustil týmového kolegu Webbera. Z dalšího průběhu závodu se ale dalo vyvodit, že se jednalo spíš o týmovou režii. Skutečné technické problémy s převodovkou měl Brit Lewis Hamilton z McLarenu, který musel ze závodu ve 48. kole odstoupit ze šestého místa.

Deset okruhů před cílem nijak dramatického závodu se Button dostal na cílové rovince díky aktivaci systému DRS, přizpůsobivého zadního přítlačného křídla, před Alonsa, svého největšího soka v boji o druhé místo a potvrdil titul vicemistra.

Velká cena Brazílie, poslední závod mistrovství světa F1:

1. Webber (Austr./Red Bull) 1:32:17,464 (průměrná rychlost: 198,877 km/h), 2. Vettel (Něm./Red Bull) -16,973, 3. Button (Brit./McLaren) -27,638, 4. Alonso (Šp./Ferrari) -35,048, 5. Massa (Braz./Ferrari) -1:06,733, 6. Sutil (Něm./Force India), 7. Rosberg (Něm./Mercedes), 8. Di Resta (Brit./Force India), 9. Kobajaši (Jap./Sauber), 10. Petrov (Rus./Renault) všichni -1 kolo.

Konečné pořadí MS (po 19 závodech): 1. Vettel 392 b., 2. Button 270, 3. Webber 258, 4. Alonso 257, 5. Hamilton (Brit./McLaren) 227, 6. Massa 118, 7. Rosberg 89, 8. Schumacher (Něm./Mercedes) 76, 9. Sutil 42, 10. Petrov 37.

Pohár konstruktérů: 1. Red Bull 650, 2. McLaren Mercedes 497, 3. Ferrari 375, 4. Mercedes 165, 5. Lotus Renault 73, 6. Force India 69, 7. Sauber 44, 8. Toro Rosso 41, 9. Williams 5.