Většina z nás, kteří se ve sféře projektů pohybujeme, zná jak příklady dobré, tak i špatné praxe. Netroufám si odhadnout, jaký je poměr obou, nicméně mohu konstatovat, že většina projektů, s nimiž přicházíme v Asociaci institucí vzdělávání dospělých ČR (AIVD) do kontaktu, je přinejmenším na velmi dobré úrovni.

Setkáváme se jak s projekty systémovějšího charakteru s celostátní působností (např. projekt přenášející finský model práce s lidmi nad 50 let věku - tzv. Work Ability Index či projekt databanky pro odborníky v dalším vzdělávání umožňující jejich rozvoj prostřednictvím sdílení informací a metodik), dále projekty s působností na území kraje (projekt komplexně analyzující situaci na trhu dalšího vzdělávání a mapující trendy do budoucna či projekt zaměřený na síťování vzdělavatelů s cílem dbát o jejich kvalitu a napomáhat rozvoji dalšího vzdělávání v regionu). Samostatně pak stojí projekty založené na mezinárodní spolupráci, jejichž cílem je přenášet či vyměňovat si zahraniční know-how (příkladem budiž projekt stínování lektorů a manažerů vzdělávání s německými a britskými partnery). Pokud vás alespoň některé z této ochutnávky projektů zaujaly, čtěte dále tento příspěvek.

Zbývá vám ještě 90 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se