Také slýcháte tyhle nářky a otázky šéfů a zaměstnavatelů? Také jste se zúčastnili seminářů, na kterých se do zmrtvení rozebírá, jak je důležité poznat individuální potřeby, tužby a zájmy lidí a sladit je s firemními cíli? Mám v takových chvílích pocit, jako by nás v kurzech motivace učili volat "Aport!" na psí boudu...
Jistě, motivací lidí jsou jejich potřeby. Chceme peníze. Jistotu. Klid. Dobré vztahy. Odborný růst. Rychlý postup v kariéře. Maximální míru svobody. Prestižní logo a pozici na vizitce. A ještě víc peněz... Jistě, poznat, po čem kdo baží, a dát mu to výměnou za to, co potřebuje firma. Tomu se říká motivování. Praxe je však většinou jiná. Lidi, jejichž osobní ambice mají s firemními málo společného, jsou přepláceni, přemlouváni, přitlačováni a přilákáváni, aby udělali, co se od nich žádá.
- První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Všechny články v audioverzi + playlist
Přidejte si Hospodářské noviny mezi své oblíbené tituly na Google zprávách.