Společnost Vodafone v Rumunsku potřebovala plně implementovat strategii Talent managementu celé skupiny Vodafone Group, a proto si zvolila cut-e jako dodavatele rozsáhlého procesu 360° zpětné vazby zahrnující více něž 5000 hodnotících a stovky hodnocených. Hlavní výzvy? Jak sjednotit dané kompetence se strategií řízení lidských zdrojů, jak zajistit akceptaci celého procesu všemi zaměstnanci a nakonec i jak v moderní a dynamické společnosti efektivně a rychle spravovat a řídit takto komplexní proces hodnocení. Projekt byl velmi dobře připraven jak z hlediska obsahu, tak i z politického a komunikačního pohledu a díky tomu následně úspěšně naplnil své poslání - plně integrovat proces 360° zpětné vazby do celkové strategie Talent managementu společnosti Vodafone. Změna kultury a firemní uspořádání
Zavádění jména Vodafone Romania bylo počátkem velké kulturní změny a rozsáhlého procesu přizpůsobení. Společnost byla původně známa jako Connex a následně přejmenována na Connex-Vodafone. Jméno Vodafone Romania se zrodilo až v dubnu roku 2006. Toho času skupina Vodafone Group nahlížela na 360° zpětnou vazbu především jako na nástroj vhodný a využívaný pro top management. Jako součást své politiky 'mysli globálně - chovej se lokálně' se společnost Vodafone tehdy rozhodla proces neposouvat do nižších organizačních pater, ale nejprve realizovat přechod k novému konceptu Vodafone Romania a lépe sjednotit a definovat strategie lidských zdrojů a práci s talenty.
Zbývá vám ještě 90 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
- První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Všechny články v audioverzi + playlist
Zaujal vás článek? Pošlete odkaz svým přátelům!
Tento článek je zamčený.
Na tomto místě můžete odemykat zamčené články přátelům, když si pořídíte
předplatné.
Vyberte způsob sdílení