Nejdůležitějším prodejním kanálem prostředků dámské hygieny zůstávají drogerie, na druhém místě jsou hypermarkety a na třetím supermarkety, jejichž význam v posledním roce posílil na úkor tradičního trhu. Zákaznice loni patrně omezily nákupy "do zásoby". Prodej této kategorie totiž mírně poklesl jak v objemu, tak v hodnotě, s výjimkou tamponů, jejichž hodnota prodejů mírně stoupla.

Podle Evy Vaněčkové, PR manažerky dm drogerie markt, se v současné době ustálilo rozdělení zákaznic podle toho, zda preferují vložky, nebo tampony. "Prodej tamponů extrémně vzrůstá v létě, což způsobují sezonní nákupy zákaznic, které je nepoužívají celoročně. Stále je velký potenciál v intimních vložkách, kde mimo jiné zákaznice preferují spíše větší balení," popisuje charakter českého trhu.

Zbývá vám ještě 90 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se