Nejdůležitějším prodejním kanálem prostředků dámské hygieny zůstávají drogerie, na druhém místě jsou hypermarkety a na třetím supermarkety, jejichž význam v posledním roce posílil na úkor tradičního trhu. Zákaznice loni patrně omezily nákupy "do zásoby". Prodej této kategorie totiž mírně poklesl jak v objemu, tak v hodnotě, s výjimkou tamponů, jejichž hodnota prodejů mírně stoupla.
Podle Evy Vaněčkové, PR manažerky dm drogerie markt, se v současné době ustálilo rozdělení zákaznic podle toho, zda preferují vložky, nebo tampony. "Prodej tamponů extrémně vzrůstá v létě, což způsobují sezonní nákupy zákaznic, které je nepoužívají celoročně. Stále je velký potenciál v intimních vložkách, kde mimo jiné zákaznice preferují spíše větší balení," popisuje charakter českého trhu.
- První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Všechny články v audioverzi + playlist
Přidejte si Hospodářské noviny mezi své oblíbené tituly na Google zprávách.