Kategorie pet food má v Česku stále velký potenciál růstu. Průmyslově vyráběné krmivo představuje jen 35 % potravy, kterou jsou psi a kočky krmeni, zbylých 65 % tvoří doma připravovaná strava. V západní Evropě je tento poměr přibližně opačný.

Prémiový segment roste

V posledních letech se trvale zvyšuje poptávka po produktech, které zohledňují speciální potřeby zvířat, tj. věk nebo třeba fyzickou aktivitu. Zákazníci svým domácím mazlíčkům také občas dopřejí chutnější krmivo jako zpestření jejich pravidelného jídelníčku a čas od času i nějaké pamlsky. Všechny tyto trendy trhu přispívají k růstu kategorie, protože jednotková cena speciál-ních krmiv je vyšší než cena standardních.

Zbývá vám ještě 90 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se